reklama

Priateľská...

Stála na križovatke. Obzerala sa vpravo - vľavo a mala výraz „ som stratená“. Nie tak ozajstne len tak životne. Zvonil jej telefón a mne sa chcelo počúvať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„ Čau, hej som v meste.“ Zelená. Prešla na druhú stranu. „ Och, čo ja viem,nič moc. Odchádza. Budem sama..zase a ako vždy. Ale verím...že Boh ma niečo vymyslené. Záložný plán?“ Na chvíľu zastala aby si napravila tričko, nasadila slnečné okuliare. „Neviem, je mi to ľúto, no ľudia asi aj odchádzajú.“ Smutne sa usmiala a pokračovala. „ Asi jednoducho musia, aby prišli ďalší. Ale je to také bolestné. Ten pocit Ticha po odchode. Je to zvláštne, myslela som si že to bolí len vtedy keď odchádzajú milenci, ale keď odchádzajú priatelia..je to rovnaké. Je to na hovno... A ty ako sa máš?“... potom sa rozhovor skončil, ona zložila okuliare a sadla si na lavičku... A mne sa trochu zdalo akoby som tam sedela aj ja, s tým istým pocitom...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A naozaj skutočné priateľstvo stojí aj za slzy aj bolesť. Priateľstvo v ktorom je pravda hodnotnejšou než klamstvo z lásky, priateľstvo ktoré uprednostní úprimnosť a pravú radosť. Také priateľstvo...nech rastie...medzi nami.

Petra Popjaková

Petra Popjaková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...že mám dospelácku špičku nosa, ale bosé nohy, tak sa ticho ďalej túlam, pomedzi ľaliové stromy...a kto som, ba čo som hľadám už pár dní no jednoduchšie bude priznať mojmu Ja a svojmu ja že sme to My. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáV kaviarniAko to je ?

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu