reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Popjaková

Petra Popjaková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...že mám dospelácku špičku nosa, ale bosé nohy, tak sa ticho ďalej túlam, pomedzi ľaliové stromy...a kto som, ba čo som hľadám už pár dní no jednoduchšie bude priznať mojmu Ja a svojmu ja že sme to My. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáV kaviarniAko to je ?

reklama

Ako to je ?

Priateľská...

Petra Popjaková

Priateľská...

Stála na križovatke. Obzerala sa vpravo - vľavo a mala výraz „ som stratená“. Nie tak ozajstne len tak životne. Zvonil jej telefón a mne sa chcelo počúvať.

  • 9. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nevadí ?

Petra Popjaková

Nevadí ?

Brat hovoril, že dnes v noci navštívilo nemocnicu malé dievčatko s matkou. Asi päť ročné. Malo modriny na nohách, na bruchu, chrbte, rukách. Na hlave odreninu a trocha krvi. " Trocha ju zbil môj druh." Vysvetľovala žena v teplákoch, špinavej blúzke a s priblblým výrazom. Tiež bitá, možno aj často pripitá "matka".

  • 8. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu