reklama

Rozvod

Je to asi tridsiatnička. Svetlobéžový kabát, šíthly pás zvýraznený tmavým opaskom, prudko ženské topánky na dvadsať centimetrovom opätku z nej priamo robia napodobeninu Carrie z " Mestského sexu". Hnedé vlasy bývali zostrihané na mikádo.Ale teraz už nezostal čas na kaderníčku a vlastne na nič iné. Klopkajú jej na prsia vždy keď sa nahne k svojej asi dva a pol ročnej dcére. Tá druhá, staršia, jej behá pred nohami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Treba ju len nepustiť z očí, tak ako malú. Nahýna sa k jednej, k druhej kričí a naopak. Nevie to inak, roztrhnúť sa nejde.

Kráčali priamo predo mnou, klopakala opätkami rytmicky a v podstate sa ponáhľali. Potom zákruta vpravo, presne tak ako ja. O desať minút všetci štyria sedíme v kaviarni. Sedím asi o dva stoly ďalej ale nik to tu ešte nepozná a ľudí je tu málo, takže počujem všetko.

Tá staršia chcela veterník, tá mladšia, pravdaže, to isté. Tridsiatnička, si sotva stihla objednať kávu. Mladšia sa preháňa po kaviarni, neuveriteľne vrieskospieva, tým tichým, detským hlasom. Potom ma zazrie, prestane. Presne tak, ako to deti robia. Keby sa deti dali jesť, asi by sme ich vždy v tejto chvíli zjedli. Iba tak, z lásky. Už zase krikospieva. Tridsiatnička sa snaží utíšiť ju, tá malá ju však ťahá za vlasy, bije drobnými rukami. Teraz hodila na zem lyžičku. Mladý gentleman, pri stole vedľa nich, využil situáciu. Staršia si všimla jeho pekné črty, tmavé vlasy. Chvíľu ho ďalej pozorovala, bez hanby.Lebo deti to môžu, pozerať sa do očí, na city, na hriechy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tá malá, zase vrieska. Mama však pozerá na staršiu. Počúvať rozhovory sa nemá ale...

" Mami, kedy príde ocko domov?"

"Asi nepríde Sarinka."

"A prečo teraz býva s tou tetou v sukni?"

"Ocko, ma teraz nový domov Sarinka."

"A kedy tam pôjdeme aj my?"

"Neviem Sarinka."

"A nemôžeme ísť dnes?"

"Asi nie Sarinka, ani neviem či je ocko doma."

"Uhm..tak zajtra dobre?"

"Uhm, uvidíme Sarinka."

Tá malá, zase vrieska. Roztrhla vrecko s cukrom. Tridsiatnička zdvihla zrak na mňa. Mám dopitú kávu, odchádzam. Ešte jeden pohľad.

Štyri smutné oči. Len tá malá si stále spieva...

Petra Popjaková

Petra Popjaková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...že mám dospelácku špičku nosa, ale bosé nohy, tak sa ticho ďalej túlam, pomedzi ľaliové stromy...a kto som, ba čo som hľadám už pár dní no jednoduchšie bude priznať mojmu Ja a svojmu ja že sme to My. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáV kaviarniAko to je ?

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu